• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Файловий архів

Забезпечення наступності освіти випускників початкової школи при переході в 5 клас в умовах упровадження нових стандартів

2013 – 2014 н.р. став особливим для учнів 5 класу. Адже, саме з 1 вересня в основній школі розпочалося впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових програм з усіх базових дисциплін .

Педагогічний колектив Новоданилівської ЗОШ І – ІІІ ступенів поставив мету: створити умови для успішної адаптації учнів початкової школи під час їх переходу до основної школи.

Був розроблений план роботи, який передбачав врахування тісного взаємозв’язку різних її аспектів:

– організаційного:

· попередній розподіл педагогічних кадрів для роботи у 5 класі (січень);

· попереднє знайомство з учнями 4 класу, відвідування уроків та виховних годин (протягом року);

· знайомство з сім’ями і умовами проживання і взаєминами в сім'ї, складання паспорту класу (вересень);

· вивчення медичних карт учнів 5 класу (вересень);

· педагогічна рада «Готовність школи до впровадження державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» (серпень);

– психологічного:

· складання учителем початкової школи і практичним психологом характеристик учнів (вересень);

· психолого – педагогічний консиліум «Адаптація учнів 5 класу» (листопад);

· проведення тестів психологом; (вересень - жовтень);

– інформаційно – методичного забезпечення:

· засідання методичної ради «Корекція і затвердження плану роботи з питань наступності та перспективності між початковою та основною школою на поточний навчальний рік» (серпень);

· опрацювання нормативних документів з питань організації навчально – виховного процесу у 5 класі (серпень - вересень);

· підготовка матеріалів для проведення контрольних робіт, зрізів знань, підбір текстів для перевірки техніки читання (вересень, грудень, травень);

· розроблення рекомендацій для батьків з питань адаптації учнів до предметного навчання (вересень, січень);

· моніторинг якості знань учнів 5 класу (листопад - грудень);

· круглий стіл «Спільна методична робота учителів початкової школи і учителів-предметників. Узгодження вимог до учнів 4 класу з вимогами учителів основної школи до п’ятикласників» (протягом року);

· круглий стіл «Забезпечення наступності освіти випускників початкової школи при переході у 5 клас в умовах упровадження нових стандартів» (січень);

– індивідуальна робота з учнями:

· залучення п’ятикласників до гурткової роботи; (вересень)

· діагностика адаптації п’ятикласників (листопад)

· індивідуальні заняття з учнями «групи ризику» виявленими у початковій школі (протягом навчального року)

· індивідуальна робота з учнями, схильними до порушень дисципліни (протягом навчального року)

– робота з батьками:

· батьківські збори «Особливості навчання учнів у 5 класі» (вересень)

· анкетування батьків 5 класу (жовтень, за потреби – протягом року)

· індивідуальні бесіди з батьками дітей з девіантною поведінкою (вересень)

Кiлькiсть переглядiв: 280

Коментарi